Başkan Baysan´dan Milli Eğitim Müdürü Güçlü´ye Ziyaret

Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle, Çorlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Güçlü’yü makamında ziyaret etti.


24 Kasım Öğretmenler Günü öncesinde Çorlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Güçlü’yü makamında ziyaret eden Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, Başkan Yardımcısı ve eski eğitimci Kemaleddin Avcı ile birlikte eğitim camiasının 24 Kasım Öğretmenler Gününü kutladı.


Eğitimin önemine değinen Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, kendisinin de bir öğretmen çocuğu olduğunu hatırlatarak, “Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk, geleceğimiz olan çocuklarımızı siz fedakâr, vefakâr ve cefakâr öğretmenlerimize emanet etmiş ve yükselen yeni neslin eseriniz olacağını ifade etmiştir. Ülkemizin çağdaşlığına, yarınlarına dair harcadığınız emekler için Çorlu halkı adına sizin nezdinizde tüm öğretmenlerimize şükranlarımı sunuyor, ebediyete intikal etmiş öğretmenlerimize de Allah’tan rahmet dileyerek minnetlerimi sunuyorum” dedi.


Çorlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Güçlü ise gerçekleşen ziyaret dolayısıyla Başkan Baysan ve Başkan Yardımcısı Avcı’ya teşekkür ederken, Çorlu Belediyesi’nin Çorlu’da eğitime olan katkılarının çok önemli olduğunu ve daima kendilerine destek verdiklerini söyledi.

Etiketler: ,

Yorum Gönder

[facebook][blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.