Temizlik İşleri Müdürlüğü Okullarda Eğitimlere Devam Ediyor

Çorlu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün yürüttüğü ambalaj atığı geri kazanım eğitimleri yeni eğitim-öğretim yılında da devam ediyor.


Temizlik İşleri Müdürlüğü’nün 2017 yılı planlamaları kapsamında daha önce mahalle bazında yürütülen bilgilendirme çalışmaları okullarda devam ediyor. Çocuklara sosyal sorumluluk ile çevre bilinci kazandırmak ve aşılamak için çalışmalarını sürdüren Çorlu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü, proje kapsamında Çorlu’da 2016-2017 eğitim-öğretim yılı  2. yarı döneminde 8 adet okulda eğitim vermeye devam ediyor. Eğitimlere katılan öğrencilere ambalaj atıklarının kaynağında ayrı toplanması ve ekonomiye tekrar kazandırılması konusunda eğitimler veriliyor.

Bu eğitim-öğretim yılında ilk olarak Cezzar Mustafa Ersin Ortaokulu, Zübeyde Hanım Anaokulu, Fevzi Çakmak İlkokulu ve Unilever-İş İlkokulu'nda gerçekleştirilen eğitimler, önümüzdeki günlerde Atakent İlkokulu, Özel İdare İlkokulu, Vehbi Günaştı İlkokulu, Trakya Kolejinde yapılmaya devam edecek.
Etiketler: ,

Yorum Gönder

[facebook][blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.