Öğretmenlere Atık Eğitimi Verildi

Çorlu Belediyesi ile Çevre Koruma ve Ambalaj Atıkları Değerlendirme Vakfı (ÇEVKO) işbirliğiyle Çorlu’da görev yapan öğretmenlere ambalaj atıkları konusunda eğitim verildi.


çevko atık eğitimi

Çorlu’da ilk ve orta derecede öğretim gösteren okullarda görevli öğretmenlere “Ambalaj Atıklarının Kontrolü Yönetmeliği” gereğince “Eğitimcilerin Eğitimi” adı altında eğitim semineri düzenlendi. Çorlu Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü ve Çorlu Belediyesi ile Çevre Koruma ve Ambalaj Atıkları Değerlendirme Vakfı (ÇEVKO) ortaklığıyla düzenlenen eğitimde ambalaj atıklarının çevreye zararları, atık oluşumunun önlenmesi ve öğrencilerin bu konuda eğitilmesine dair bilgiler verildi.


Eğitim sonunda katılımcı öğretmenlere sertifika takdim edildi.

Etiketler:

Yorum Gönder

[facebook][blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.