Tekirdağ Valisi Sn. Mehmet CEYLAN Çorlu Deri OSB'ne Ziyaret

Tekirdağ Valisi Sayın Mehmet CEYLAN ve Tekirdağ İli Ergene İlçesi Kaymakamı Sayın Fatih KIZILTOPRAK , Çorlu Deri İhtisas Organize Sanayi Bölge Müdürlüğü ‘nü ziyaret etti.


Bu ziyarette kendisine Çorlu Deri İhtisas Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkan ve Beyder Deri San. Ve Tic. A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Bülent DUMAN , Yönetim Kurulu Başkan Vekili ve Yılbay Deri San. Ve Tic. Ltd. Şti. Genel Müdürü Recai ERDEM , Yönetim Kurulu Üyesi ve Toprak Kürk Deri Tekstil İmalat San. Ve Tic. Ltd. Şti. Genel Müdürü Özdemir TOPRAK , Yönetim Kurulu Üyesi ve Marmara Deri San. Ve Tic. A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı İsmail AĞCA ve Bölge Müdürlüğü personelleri eşlik etti.


Ziyaret sırasında Organize Sanayi Bölgesine ait Endüstriyel Atıksu Arıtma Tesisi ve proses hakkında bilgi verilirken, ayrıca Bölge Sanayi Kuruluşları ve sektörel tablo hakkında da bilgi verildi. Sanayicilerin yaşamış olduğu sorunlar ve bunların çözüm yolları üzerine sohbet edilip, destek talep edildi. Deri sektörünün durgunluğu ve beklenilen pozitif ivmenin sağlanması konusunda fikir paylaşımlarında bulunuldu.


Tekirdağ Valisi Mehmet CEYLAN tarafından sorulan bölge genelindeki doluluk oranının artırılması ve Deri İhtisas olan OSB‘nin Deri İhtisas+Karma Sektör Grubu lejantı alabilmesi için yaptığı başvurunun neticesi sorusuna, İmar Adası bazında tamamen boş olan Parsel‘lerin kabul gördüğü ve bu konuda T.C. Bilim , Sanayi Ve Teknoloji Bakanlığı ‘ndan gelecek olumlu cevabın sinyallerinin alındığı bilgisi verildi.


Yaklaşık bir buçuk saat süren görüşme, Marmara Deri San. Ve Tic. A.Ş. ‘ye yapılan gezinin ardından son buldu.

Etiketler: ,

Yorum Gönder

[facebook][blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.