İnsani Yardım Malzemeleri Taşıyan 10 Tır Halep’e Gitmek Üzere Yola Çıktı

Türkiye Diyanet Vakfı Tekirdağ Şubesi tarafından başlatılan yardım kampanyası kapsamında ilimiz genelinde toplanan on (10) tır insani yardım malzemesi Suriye’de ki mağdur insanlara ulaştırılmak üzere düzenlenen törenle yola çıktı.



Törende konuşan Vali Mehmet Ceylan; Halep’te bu günlerde büyük bir dram yaşandığını hatırlatarak “Kardeşlerimizin acılarını bir nebze olsun azaltacak, sıkıntılarına bir nebze olsun derman olabilecek bu hayır kervanının inşallah yerine sağ salim ulaşmasını ve ihtiyaçları olan kardeşlerimizin yaralarına merhem olması dileğimle. Bu güzel organizasyonu hazırladıkları için özellikle Diyanet Teşkilatımıza teşekkür ediyorum” dedi.


Vali Ceylan, Halep’ten çok sayıda mağdur insanın tahliye edildiğini belirterek, “Orada gerçekten ciddi bir dram yaşanıyordu, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın önderliğinde, 50 bine yakın Halepli din kardeşimiz tahliye edildi ve güvenlikli bölgede, inşallah onların iaşesi, ibadesi içinde buradan yapmış olduğumuz bu âcizane katkılarla destek olmayı düşünüyoruz. Tüm hayır sahiplerine Allah razı olsun diyorum. İnşallah bu hayrımız yerine sağ salim ulaşır, oradaki kardeşlerimizin ihtiyaçlarına katkı sağlar” diye konuştu.


İl Müftü Vekili Hızır Yağcı tarafından yapılan duanın ardından insani yardımların bulunduğu 10 tır Halep’e gitmek üzere yola çıktı.
Etiketler: , ,

Yorum Gönder

[facebook][blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.