ÇESAV (Çorlu Eğitim Sağlık Vakfı) Toplantısı Yapıldı

Kentimiz Şeyhsinan Mahallesi 2529 Ada 1 Parsel 10.116.84 metre kare yüzölçümlü hazineye ait arsa üzerine tüm şehitler anısına yaptırılacak İlkokul inşaatına başlanabilmesi için Çorlu Kaymakamı Sn. Levent Kılıç ve ÇESAV Yönetim Kurulu bir araya geldi.


Vakıf tarafından bağış olarak yaptırılacak okul inşaatının kentimize biran önce kazandırılabilmesi için Vakıfbank'ta TR19 0001 5001 5800 7305 1553 48 İBAN numarası ile bir yardım hesabı açıldığı belirtilirken ayrıca dileyen yardım severlerin SMS yolu ile de okul inşaatına katkıda bulunabileceği vurgulandı.


Dileyenlerin Türkiye geneli 1 (bir) yıl süreyle 5.000.000,00-TL'yi aşmamak üzere GSM operatörlerinden 5901'e SMS gönderilerek (1 SMS 10 TL) SMS yardım kampanyasına katılabilecekleri bildirildi.


Toplantı sonu yapılan açıklamada "Halkımızı yapacağımız bu okul inşaatına yardıma, aynı zamanda konunun daha geniş kitlelere duyurularak daha geniş katılımlı bir kampanya yapmaya davet ediyoruz. Bu kampanyanın özelliği bir kişinin katkısı ile okul yapmak değil 500.000 kişinin katılımıyla bir okul yapma hedefidir" denildi.

Etiketler: , ,

Yorum Gönder

[facebook][blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.