Denetim Komisyonu Çalışmalarına Başladı

Çorlu Belediyesi Meclis Üyeleri bünyesinden oluşturulan Denetim Komisyonu çalışmalarına başladı.


2016 yılı gelir ve giderleri ile hesap ve işlemlerinin denetimini gerçekleştirecek olan Denetim Komisyonu CHP Grubundan Ömer Cebe, Ayşe Eroğlu ve Güner Çetin, Ak Parti Grubundan ise Kurtuluş Ay ve Mustafa Eryılmaz'dan oluştu.


Denetim çalışmalarına başlayan komisyon, ilk toplantısında komisyon başkanlığı seçimini gerçekleştirirken, seçim sonucunda Denetim Komisyonu Başkanlığı'na Ömer Cebe seçildi.


2016 yılına ait gelir dosyalarının incelenmesi ile çalışmalarına devam eden komisyon, daha sonra gider ve ihale dosyalarını inceleyerek rapor hazırlayacak.


Öte yandan komisyon çalışmalarını yürüten üyeleri ziyaret eden Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, çalışmalar hakkında bilgiler aldı ve komisyona çalışmalarında başarılar diledi.

Etiketler:

Yorum Gönder

[facebook][blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.