Başkan Baysan´dan Müdür Yılmaz´a Ziyaret

Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, Çorlu İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevine atanan Ümit Yılmaz'ı makamında ziyaret etti.


Çorlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Mustafa Güçlü'nün yerine İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevine atanan Ümit Yılmaz'ı makamında ziyaret eden Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan, Yılmaz'a görevinde başarılar diledi.


Ziyarette konuşan Baysan, Çorlu'nun her geçen gün artan nüfusu ile birlikte okul ihtiyaçlarının da arttığını belirterek, Çorlu'da spor lisesi temelinin atıldığını hatırlatarak okulun en kısa sürede tamamlanacağını ve Milli Eğitim Bakanlığı'na devredileceğinin ifade etti ve Ümit Yılmaz'a İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü görevinde başarılar diledi.


Çorlu İlçe Milli Eğitim Müdürü Ümit Yılmaz ise yaptığı konuşmasında ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek, işbirliği içerisinde Çorlu'da eğitime yönelik önemli adımlar atmayı hedeflediklerini ifade etti.

Etiketler:

Yorum Gönder

[facebook][blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.