Çorlu Kent Konseyi´nden Eğitim Semineri

Çorlu Kent Konseyi tarafından "Nefes teknikleri ile daha sağlıklı ve mutlu yaşam" konulu  eğitim semineri düzenlendi.

"Nefes teknikleri ile daha sağlıklı ve mutlu yaşam" konulu eğitim semineri Bütünsel Sağlık Danışmanı Ebru Şinik tarafından verildi. Çorlu Belediyesi Eğitim ve Seminer Salonu'nda gerçekleştirilen seminere Çorlulu vatandaşlar yoğun ilgi gösterip salonu doldururken; Çorlu Kaymakamı Levent Kılıç ve Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan da düzenlenen eğitim seminerine katıldı.

Seminerin başlangıcında söz alan Çorlu Kaymakamı Levent Kılıç ile Çorlu Belediye Başkanı Ünal Baysan eğitim seminerinin başarılı geçmesi dileklerini iletti. Daha sonra Bütünsel Sağlık Danışmanı Ebru Şinik'in yaptığı sunumla başlayan seminer etkinliği, nefes teknikleri ile ilgili uygulamalar ve soru cevap bölümleri ile devam etti.

Yoğun ilgi gösterilen eğitim seminerinin bitiminde Ebru Şinik'e Çorlu Kaymakamı Levent Kılıç plaket; Çorlu Kent Konseyi Başkanı Ramadan Cesur ise çiçek takdim ederken; Başkan Cesur tüm katılımcılara ve danışman Şinik'e teşekkürlerini içeren bir konuşma gerçekleştirdi.

Programda ayrıca Ney ve Ud üstadı Hakan Konyar tarafından Ney ve Ud dinletisi gerçekleştirildi.

Eğitim semineri, Ebru Şinik'in yazdığı "Nefeste Saklı Hayat" adlı kitabı katılımcılara imzaladığı program ile son buldu.

Yorum Gönder

[facebook][blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.