Çorlu TSO Yönetim Kurulu Başkan ve Başkan Yardımcılarını Seçti


Çorlu Ticaret ve Sanayi Odası (Çorlu TSO) Yönetim Kurulu 3 Mayıs 2017 tarihinde gerçekleştirdiği seçim ile yeni Yönetim Kurulu Başkanı ve Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılarını seçti.


Çorlu TSO'nun 11 üyeden oluşan Yönetim Kurulu'nun gizli oy aleni tasnif ile gerçekleştirdiği Yönetim Kurulu Başkanı ve Başkan Yardımcıları Üye seçimi sonucunda; 

Yönetim Kurulu Başkanlığı  görevine, İbrahim Gönül;

Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevine; Müslüm Kahraman ve Hüseyin Ersoy, seçildiler.

Çorlu TSO'nun Yönetim Kurulu şu isimlerden oluşuyor;

İbrahim Gönül                  Başkan
Müslüm Kahraman            Başkan Yardımcısı
Hüseyin Ersoy                  Başkan Yardımcısı
Serkant Hocaoğlu             Yönetim Kurulu Sayman Üyesi
İsmail Köroğlu                  Üye
Cevat Sevim                     Üye
Haluk Perçin Bayındır         Üye
Haşim Yiğit                       Üye
Fatih Keskin                      Üye
Serkan Üzer                      Üye
Atilla Gaygusuzoğlu            Üye
Etiketler: ,

Yorum Gönder

[facebook][blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.