"Memleketim Nâzım Hikmet" Büyüledi

Nâzım Hikmet’in hayatının anlatıldığı müzikli gösteri “Memleketim Nâzım Hikmet” Çorlulu seyirciyi büyüledi.


[tie_full_img][/tie_full_img]

Enver Aysever’in Nâzım Hikmet’in ölümünün 53. yıldönümü anısına kaleme aldığı müzikli gösteri “Memleketim Nâzım Hikmet” Çorlu’da seyirciyle buluştu. Bir canlı belgesel niteliğini taşıyan, memleket sevdalısı ölümsüz şair Nâzım Hikmet’in memleket hasretini, aşklarını, vatan sevgisini anlatan “Memleketim Nâzım Hikmet” adlı müzikli gösteride sunumu Enver Aysever ve Melda Gür gerçekleştirirken, gösteri için Çiğdem Erken, Özge Metin, Mustafa Soydemir ve Gökhan Büyükkara tarafından özel olarak bestelenen özgün eserlere Özge Metin vokalde piyano ve kemanıyla, Aslıhan Parlak çellosuyla, Mustafa Soydemir akustik gitarıyla eşlik etti.


Seyirciyi büyüleyen müzikli gösterinin ardından söz alarak gösteriyle ilgili önemli bir detaya değinen Enver Aysever, bu eseri yazmasında Ünal Baysan’ın payı olduğunu belirterek “Başkanımızla yaptığımız bir sohbet sırasında konu Nâzım Hikmet’e geldiğinde Başkanımız Nâzım Hikmet’in hayatını anlatan bir eser yazılabileceğiyle ilgili bir fikir sunmuştu. O günden sonra bu eseri kaleme aldım ve bugün sizlerin karşısındayız. ‘Memleketim Nâzım Hikmet’ aslında burada doğmuştur” dedi. Aysever’in ardından söz alan Başkan Ünal Baysan, böyle bir eserin yazılmasına vesile olmaktan mutluluk duyduğunu belirterek Enver Aysever’e ve tüm gösteri ekibine teşekkür etti. Duygu dolu anların yaşandığı gecede Başkan Baysan’ın Nâzım Hikmet’in “Yalnayak” adlı şiirinden bir parça okumasının ardından tekrar söz alan Enver Aysever, “Bir gün bütün belediye başkanlarının ezberden Nâzım Hikmet şiiri okuduğu bir Türkiye hayal ediyorum. Çorlu’yla bunu başlatmış bulunuyoruz” diyerek seyircilerden büyük alkış topladı. Gece, fotoğraf çekimi ve çiçek takdimi ile son buldu.

Etiketler:

Yorum Gönder

[facebook][blogger]

Author Name

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.